Poziv na dostavu ponuda za dodjelu jednogodišnjeg ugovora za snadbjevanje kancelarijskim materijalom
Rok za podnošenje ponuda: 30. novembar 2005.
1. Predmet tendera
1.1. Ured Visokog predstavnika poziva kvalifikovane kompanije da dostave ponude za dodjelu jendogodišnjeg ugovora za snadbjevanje kancelarijskim materijalom svakog od svoja četiri glavna regionalna ureda: Sarajevo , Mostar, Banja Luka i Brčko.
1.2. Od kompanije će se očekivati isporuka kancelarijskog materijala direktno u svaki od gore navedenih ureda.
1.3. Standardna lista kancelarijskog materijala je identična za svaki od ureda i nalazi se u Aneksu 1 .
1.4. Procjenjene godišnje potrebe za svaki od ureda se nalaze u Aneksu 2. Ponuđači moraju prihvatiti da su procjenjene potrebe tačne onoliko koliko je to moguće, ali su samo procjene, i nikakve garancije se ne mogu dati u pogledu tačne potrošnje.
2. Uslovi tendera
2.1.Odabrani dobavljač će morati imati na zalihama proizvode navedene u Annex 1 .
2.2. Očekuje se da isporuka bilo kojeg naručenog proizvoda bude istog ili narednog dana.
2.3. Tamo gdje su proizvodi tačno imenovani, ili tačno opisani, očekuje se da isti budu navedeni u ponudi i uključeni u ugovor.
2.4: Samo originalni toneri i cartridges će biti prihvaćeni.
2.5. Za bilo koji drugi proizvod OHR može zatražiti uzorak kako bi se potvrdila prihvatljiva kvaliteta.
3. Instrukcije ponuđačima
3.1. U cilju dokazivanja sposobnosti za ispunjenje uslova, sljedeće informacije moraju biti uključene u ponudu:
- Ime i adresa ponuđača, kontakt telefon i ime kontakt osobe
- Detaljan opis ponuđenih materijala
- Katalozi sa jasno označenim ponuđenim materijalima
- Sve informacije o cijenama i uslovima plaćanja
- Troškovi isporuke, ukoliko nisu uključeni u cijenu
- Rokovi isporuke
- Detaljna lista referenci
- Broj zaposlenih i broj vozila u vlasništvu ponuđača
- Vrijednost robe koja se trenutno nalazi na zalihama
- Bilans stanja za zadnji obracunski period
Nepotpune ponude, npr. ponude koje ne uključuju sve proizvode sa liste iz Aneksa 1 , se neće razmatrati.
3.2. OHR, kao diplomatska organizacija, je oslobođen plaćanja svih poreza i sve ponuđene cijene trebaju biti bez poreza.
3.3. Cijene moraju biti izražene u KM (konvertibilnim markama) ili EURO. Uobičajeni uslovi plaćanja OHR-a su putem bankovnog transfera u roku od 30 dana nakon dostavljanja fakture.
3.4. Ugovor sklopljen sa OHR-om će uključiti jedinične cijene i druge uslove koje ste naveli u svojoj ponudi, a koja će se nalazit će se u prilogu Ugovora, i smatrat će se pravno obavezujućim u toku trajanja Ugovora.
3.5. Ugovor će se dodijeliti na osnovu cijene, uslova plaćanja, kvalitete ponuđenih materijala, rokova isporuke, troškova isporuke ili bilo koje kombinacije ovih i drugih elemenata.
3.6. Rok za dostavljanje ponuda je 30. novembar 2005.
3.7. OHR zadržava pravo da stupi u pregovore sa bilo kojim ponuđačem ili da okonča tender bez sklapanja ugovora. OHR ne snosi bilo kakve troškove ponuđača u procesu pripreme ponuda.
3.8. Učešćem na ovom tenderu ponuđači potvrđuju da su registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog tendera.
3.9. Sve ponude dostaviti u zatvorenoj koverti za naznakom “ Tender za kancelarijski materijal”, na sljedeću adresu, najkasnije do 30. novembar 2005. do 17:00 sati: