POZIV ZA DOSTAVLJANJE PRIJEDLOGA ZA AKTIVNOSTI JAVNOG INFORMIRANJA
Ured visokog predstavnika poziva kopmanije/agencije da dostave ponude za organizaciju javnih aktivnosti kojima će se mladi BiH motivirati da izađu na izbore.
Tenderske informacije su date sljedećim redoslijedom:
I) Uvod
II) Uvjeti za dostavljanje ponuda
III) Odabir i dodjela ugovora
IV) Dostavljanje ponuda i rok
V) Opis zadatka
I – Uvod
Rezultati istraživanja javnog mnjenja kontinuirano pokazuju da preko 40% mlade populacije u Bosni i Hercegovini ne glasa.
Stoga je od ključne važnosti motivirati i podstaći mlade BiH da preuzmu aktivnu ulogu u izbornom procesu.
Jedan od glavnih ciljeva kampanje bio bi da se mladi podstaknu da glasaju i da se njihov glas čuje.
OHR traži kompaniju/agenciju koja će organizirati seriju aktivnosti javnog informiranja u cijeloj BiH i njihov plasman u medijima sa sloganima odnosno porukama koje odabere OHR.
II – Uvjeti za podnošenje prijedloga
Ponuda mora biti na engleskom ili lokalnom jeziku, i sadržavati jedan original i jednu kopiju.
Ponuda mora sadržati sljedeće:
1. Ime i adresa kompanije/agencije, broj telefona, e-mail i ime kontakt osobe;
2. Prijedlog detaljnog vremenskog rasporeda (rokovi): Aktivnosti se moraju realizirati u periodu od 1. jula 2010. do 30. septembra 2010.;
3. Opis, metodologiju i organizaciju projekata, uključujući vizuelnu i tehničku koncepciju javnih aktivnosti;
4. Plan medijske promocije;
5. Detaljne biografije glavnih članova tima: voditelj projekta, moderator, grafički dizajner, itd.
6. Reference: Lista i opis sličnih projekata realiziranih u posljednje tri godine, sa referencama i kontaktima.
7. Detaljan prikaz troškova i uvjeta plaćanja u KM, bez PDV-a. U cijenu ulaze svi troškovi vezani za rad, kao što su naknade i tekući troškovi (putovanja, smještaj, dnevnice i drugi troškovi). Ukoliko budete tražili avansno plaćanje, morate dostaviti neopozivu avansnu garanciju banke.
Prijedlog mora vrijediti 30 dana, a cijena je fiksna za period trajanja ugovora.
OHR će platiti PDV u skladu sa Zakonom o PDV-u.
III – Odabir i dodjela ugovora
OHR će razmotriti ponude u konktekstu kvaliteta opisa, metodologije i organizacije projekata, uključujući vizuelnu i tehničku koncepciju javnih aktivnosti, plana medijskih aktivnosti, biografija glavnih članova tima, ranijeg rada i drugih relevantnih elemenata. OHR može odlučiti da organizuje interview sa ponuđačima.
Ugovor će se dodijeliti prijedlogu koji je ekonomski najpovoljniji u smislu:
– Opis, metodologije i organizacije projekta – nosi 40%
– Medijske promocije projekta – nosi 30%
– Biografije glavnih članova tima – nosi 15%
– Ranijeg rada – nosi 15%
OHR zadržava pravo da uđe u pregovore sa svakim ponuđačem ili da zatvori tender bez dodjele ugovora. OHR neće snositi troškove ponuđača vezane za pripremu prijedloga.
IV – Podnošenje prijedloga i rok:
Prijedlozi se dostavljaju u zatvorenoj koverti, sa jasnom naznakom “POZIV ZA PONUDE – aktivnosti javnog informiranja” NAJKASNIJE do 21. jun 2010. do 12:00 sati, na sljedeću adresu:
Pitanja:
Smatramo da imate sve potrebne informacije za pripremu prijedloga, ali ako imate pitanja ili su vam potrebna pojašnjenja, molimo da se obratite isključivo pismenim putem šefu logistike na e-mail: tender@ohr.int, a ne drugim zaposlenicima OHR-a. U interesu je svih ponu|a~a da registruju svoju namjeru da po{alju ponudu kako bi svi dobili odgovore na pitanja koja postave drugi ponu|a~i. Molim vas da se registrujete najkasnije do 17. juna 2010 na e-mail tender@ohr.int.
V Opis zadatka
Uspješni ponuđač će biti odgovoran za punu implementaciju aktivnosti javnog informiranja
1. Opšte informacije o aktivnostima
Geografsko područje koje treba pokriti:
Bosna i Hercegovina
Relevatne informacije u sektoru:
Mladi u BiH su putem anketiranja i drugih izvora izrazili nedostatak motivacije za izborni i politički proces u BiH.[1] Osim toga, mladi su izrazili apatiju i nemotiviranost zbog stanovišta da ne mogu ništa promijeniti, čak i da glasaju.
Od vitalnog je interesa da se objasni mladima da je njihovo aktivno učešće u izbornom procesu od kritičnog značaja za njihovu budućnost. Aktivno učešće u izbornom procesu pretpostavlja aktivno kreiranje sopstvenog života.
Da bi se realizirao konkretan cilj da primarno do mladih građana/birača i sekundarno do širokog spektra građana BiH stignu motivacijske i ohrabrujuće poruke unutar BiH, kao i javni događaji i direktna komunikacija na licu mjesta, te putem medija, od suštinskog je značaja da se promijene gore pomenuti stavovi.
Sveukupan cilj:
Sveukupan cilj aktivnosti javnog informiranja jeste da se omogući kvalitet, relevantnost i domet informacija o političkom procesu u BiH u cilju izgradnje samoodrživog mira i stabilnosti i pružanja pomoći BiH da krene dalje od implementacije mira prema evropskoj integraciji.
Konkretan cilj:
Konkretan cilj, tj. svrha aktivnosti javnog informiranja jeste motivirati, stimulirati i podsticati mlade da glasaju na općim izborima 2010. godine.
Rezultati:
Primarno mladi ljudi, a sekundarno građani BiH, bit će bolje informirani o tome kako će njihov glas imati uticaja na političke procese u BiH, i shodno tome, na kvalitet njihovog života, kako danas tako i u budućnosti, te će biti u boljoj poziciji da daju konstruktivan doprinos stabilnom i prosperitetnom razvoju BiH, posebno u kontekstu evrospke integracije.
Traženi rezultati :
1) Aktivnosti u oblasti javnog informiranja:
– Izvođač bi trebao pružiti usluge kojima će se realizirati rezultati u okviru sljedećih parametara:
1. Izvođač bi trebao uspostaviti metodologiju i organizaciju projekta, kao i dati tehničke specifikacije potrebne opreme
2. Aktivnosti na javnom informiranju trebale bi biti organizirane na javnim gradskim trgovima (gdje ima više od 10.000 stanovnika);
3. Ne postoji ograničenje u pogledu broja javnih aktivnosti;
4. Javne aktivnosti mogu biti sportske, zabavne ili muzičke prirode, ili u bilo kojoj drugoj formi koja će privući mlade ljude;
5. Aktivnosti na javnom informiranju treba da sadrže promociju aktivnog učešća u izbornom procesu;
6. Aktivnosti na javnom informiranju se trebaju promovirati unaprijed u cilju privlačenja ciljne publike (metodologija za aktivnosti javnog informiranja treba da bude pripremljena u lokalnom okruženju);
7. Izvođač treba predložiti rješenje za vizuelni koncept projekta;
8. Izvođač treba pripremiti promotivne aktivnosti za javne događaje kako bi se osigurala pokrivenost medijima i učesnici.
2) Medijska promocija aktivnosti javnog informiranja:
1. Izvođač treba da osigura medijsko pokriće javnih aktivnosti;
2. Izvođač treba navesti kako namjerava pristupiti TV i radio stanicama, kako će se plasirati na TV stanicama, posebno u javnom i lokalnim medijima, na internetu, u dnevnim novinama i magazinima, itd.
3. Potrebno je obavezno pripremiti medijsko pokriće, što pretpostavlja da javne događaje treba realizirati na zanimljiv i privlačan način za medije;
4. Izvođač treba istražiti prednosti novih tehnologija za promotivne aktivnosti (Facebook, Twitter, etc.);
5. Izvođač treba pripremiti medijski plan za promoviranje ovih aktivnosti na elektronskom i štampanom mediju (lokalno i za cijelu BiH).
Pokazatelj uspjeha:
Od izvođača se traži da pripremi metodologiju pokazatelja uspješne implementacije projekta i postignutih rezultata.
VREMENSKI ROKOVI:
- Ugovor će biti potpisan najkasnije do 30. juna 2010. godine.
- Pripremni period – 30 dana;
- Period implementacije – 2 mjeseca (avgust i septembar).
BUDŽET:
Maksimalan budžet na raspolaganju: 100,000 EUR (bez PDV-a)
[1] “43,5% mladih u BiH izrazilo je mišljenje da neće glasati na općim izborima u 2010. godini, jer su svi političari i stranke isti” – istraživanje agencije Prisma, istraživanje javnog mnjenja – maj 2010.