Tender za zakup TV medijskog prostora
Rok za dostavu ponuda: 2. august 2006. do 18:00 sati
Predmet Tendera:
1. Predmet ovog Tendera je dodjela ugovora za zakup TV medijskog prostora.
2. Ponude se trebaju dostaviti prema sljedećoj specifikaciji:
- Emitovanje dva (2) TV spota kojima se naglašava važnost izlaska na izbore, svaki u trajanju od 30 sekundi, u udarnim terminima na sljedećim stanicama: BHT1, FTV, RTRS, TV Pink, Mreža Plus, OBN.
- Ciljna publika su građani starosne dobi 18+, s tim da je fokus na starosnoj dobi od 18-35 godina, te 70% emitovanja trebaju uključivati udarne termine i za ovu ciljnu podgrupu.
- Emitovanje je predviđeno za period od 14. – 30. septembara 2006.
- Spotovi se trebaju emitovati istovremeno i u istom omjeru broja emitiranja (50%-50%).
- Presjek budžeta treba biti baziran prema sljedećem rasporedu ukupnog broja emitovanja:
- BHT1 (oko 10 % – od ukupnog broja emitovanja)
- FTV (oko 25 % – od ukupnog broja emitovanja)
- RT RS (oko 20 % – od ukupnog broja emitovanja)
- TV Pink (oko 25 % – od ukupnog broja emitovanja)
- Mreža Plus (oko 10% – od ukupnog broja emitovanja)
- OBN (oko 10 % – od ukupnog broja emitovanja)
3. Budžet iznosi 185.800,00 KM (bez PDV-a).
Instrukcije ponuđačima:
1. Učešćem u ovom tenderu, ponuđači potvrđuju da su registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog tendera.
2. Ponuda treba da sadrži:
- raspored emitovanja (štampana i elektronska verzija),
- broj emitovanja po TV stanici i ukupan broj emitovanja,
- informaciju o poziciji TV spota u predloženom terminu emitovanja (npr. prije, nakon ili u prekidu predloženog TV programa),
- informacije o formi i sadržaju finalnog izvještaja,
- budžet i uslove plaćanja.
3. OHR će platiti PDV u skladu za Zakonom o PDV-u.
4. Cijene moraju biti u KM (konvertibilnim markama). OHR-ovi uslovi plaćanja su putem bankovnog transfera u roku od 30 dana po završetku posla. Napominjemo, ukoliko zahtijevate avansno plaćanje, neophodno je da dostavite avansnu bankovnu garanciju.
5. Ponudu je potrebno dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom “TV Media Buying” najkasnije do srijede 2. augusta 2006. na adresu:
Nepotpune i zakašnjele ponude se neće razmatrati.
7. Ponude će se razmatrati na osnovu ponuđenog broja emitovanja i termina emitovanja na svakoj stanici.
OHR zadržava pravo da okonča tender bez dodjele ugovora.
OHR ne snosi troškove ponuđača u procesu pripreme ponude.